Visita de l’alumnat de 3r d’ESO al monestir de Santes Creus

Dimecres passat, dia 29 de gener, l’alumnat de 3r d’ESO va visitar el Reial Monestir de Santes Creus, situat a l’Alt Camp.

Amb les explicacions i els tallers dels guies del camp d’aprenentatge els alumnes van aprendre com era la vida monacal i com s’organitzava la societat a l’edat mitjana.

Mentre feien la visita van descobrir quina era l’estructura d’un monestir cistercenc, les funcions dels seus espais i els seus principals elements arquitectònics.

Fins i tot van observar les tombes de nobles, reis i reines que es troben enterrats al monestir, constatant la importància històrica del monument que estaven visitant.

Finalment van veure un espectacle audiovisual.

En aquesta activitat els alumnes de 3r han ampliat el seu saber per aplicar-lo al projecte “Joc de Cavallers” destinat a adquirir els coneixements del món medieval occidental.

“Joc de Cavallers” culminarà amb un seguit de representacions teatrals al Castell de Cornellà al mes de Març.

En aquest enllaç podeu veure un recull de fotografies de la visita.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *