#SantaJordina2021 – La nostra celebració de Sant Jordi!

Divendres passat, 23 d’abril, va ser Sant Jordi a l’Institut. I ho vam celebrar amb la nostra especial #SantaJordina2021.

Va ser un matí replet de celebracions. Al llarg de la jornada vam realitzar tallers relacionats amb les lletres i l’art: murals, fotos aèries, papiroflèxia, expressió corporal, jocs de taula, black stories, scratch, history cubs, experiments literaris… A banda de veure diferents sèries i pel·lícules relacionades amb el món del llibre.

I per acabar la jornada vam baixar al pati per a la cerimònia de lliurament dels Jocs Florals 2021. Un Jocs Florals amb una gran i variada participació, amb obres de molta qualitat, que van premiar creacions literàries en prosa i poesia en llengua catalana, castellana, anglès i francès, a banda dels premis a les creacions de “poesia visual”. També vam aprofitar per lliurar els reconeixements a l’alumnat que enguany ha participat a les proves cangur de matemàtiques i per lliurar els premis a la primera edició de la categoria professorat dels Jocs Florals, amb els “premis Bandarra” a la millor creació literària dels docents i personals administració i serveis i atenció educativa de l’Institut.

En definitiva, una gran jornada de celebració enmig d’aquest curs tan especial que anem superant pas a pas i al llarg de la qual l’alumnat de 4t d’ESO va confeccionar i vendre roses comestibles per ajudar a finançar una sortida de final de curs que esperem es pugui celebrar.

Aquí teniu un resum de fotografies de la jornada.