Projectes STEM de 3r d’ESO: Visita al Camp d’Aprenentatge de Can Santoi

El passat dilluns dia 3 de febrer, dins de la programació del projecte “Cornellà meteo” de l’àmbit STEM que està realitzant l’alumnat de 3r d’ESO vam fer una visita-taller al Camp d’Aprenentatgen de Can Santoi, a Molins de Rei.

Les activitats que vam realitzar a Can Santoi ens van servir per contextualitzar els continguts curriculars que estem treballant en el projecte, i per poder fer més vivencials els aprenentatges de l’alumnat. L’experiència va ser molt positiva i ens vam emportar moltes coses bones per poder continuar aprenent sobre la meteorologia i els fenòmenes atmosfèrics.

En aquest enllaç podreu veure l’article que els companys de Can Santoi han penjat en el seu bloc.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *