Convocatòria vaga professorat 9 i 15 d’octubre

Les organitzacions sindicals Confederació General de Treballadors (CGT) i Sindicat de professorat de Secundària (SpS) han convocat una jornada de vaga de professorat per al divendres 9 i dijous 15 d’octubre de 2020. Les organitzacions sindicals reivindiquen un augment de les mesures de seguretat, prevenció i higiene davant de l’obertura dels centres.

El centre romandrà obert amb els serveis mínims que dicta l’administració responsable i amb el professorat que decideixi no adherir-se a la vaga.

Els professors/es tenen dret a no comunicar la seva adhesió a la vaga fins al mateix dia de la convocatòria al matí, i per tant, es fa difícil de saber a hores d’ara la repercussió que pot tenir en el centre.

L’alumnat que aquests dies assisteixi al centre, serà organitzat per poder ser atès degudament, assegurant-ne, com a mínim, la custòdia.

L’alumnat que aquest dia NO assisteixi al centre haurà de justificar l’absència mitjançant l’enviament d’un correu electrònic al tutor/a del seu grup (el correu electrònic haurà de ser enviat des d’un compte de correu familiar, en cap cas des del compte de correu de l’alumne/a).