Celebració de la festa de la música: Santa Cecília

Ahir divendres, 22 de novembre, vam dedicar una part del matí a la celebració de la festa de la música, festivitat de Santa Cecília.

A les 12.30h ens vam dirigir a l’auditori de Sant Ildefons per poder gaudir del concert que ens havíem preparat i que constava de 3 parts:

1. L’alumnat de 1r, 3r i 4t van interpretar les peces musicals que havien preparat a les classes de música, amb concerts corals de flauta.
  2. Alguns i algunes alumnes del centre van fer les seves actuacions individuals, per iniciativa pròpia: cant, ball i coreografies diverses
  3. El cor de professorat va cantar, per primer cop i en primícia mundial, l’Himne de l’Institut Neus Català… Aviat el tindreu a l’abast en una gravació més cuidada 😉

La lletra de l’himne ha estat feta col·laborativament a les classes de llengua de 1r d’ESO i a la comissió de francès.

En aquest enllaç podeu veure els vídeos de les actuacions.

Visca la música!