Formulari de presentació de l’alumne. PFI Informàtica.

Aquest enllaç us permetrà accedir al formulari de presentació del nou alumnat PFI en l’especialitat d’Informàtica.

Ompliu totes les dades que us demana, ens serviran per conèixer-nos millor i poder millorar el nostre aprenentatge.

També podeu omplir un primer formulari d’Autoavaluació inicial de muntatge d’ordinadors, per veure si coneixeu algunes de les coses que començarem a veure en breu, des d’aquest enllaç.
Podeu continuar omplint un primer formulari d’Autoavaluació inicial de configuració d’ordinadors, per veure què coneixeu d’algunes de les coses que veurem el segon trimestre, des d’aquest enllaç.
Si voleu, podeu omplir també un primer formulari d’Autoavaluació inicial de muntatge de xarxes, que us permetrà veure el què sabeu sobre el que aprendrem el tercer trimestre, des d’aquest enllaç.
Vinga va, que això ja comença…
Enllaç a l’activitat 2 de muntatge.