Taller / Visita al Parlament de Catalunya – 3r d’ESO

El passat dimecres 30 de novembre, els nostres alumnes de 3r d’ESO van realitzar una sortida al Parlament de Catalunya, organitzada pel departament de ciències socials. La sortida constava del taller “Jo sóc Diputat/da” que es realitza en les pròpies instal·lacions del Parlament, i d’una visita històrica i guiada pel barri del Born.

Gràcies als contactes realitzat des del departament de Socials, varem gaudir de la companyia del diputat Carles Prats durant el taller.

20161130_133953

I a més a més per acabar de completar el dia, varem fer una visita guiada per l’edifici del Parlament; inclosa l’entrada a l’hemicicle on acabava d’haver-hi sessió parlamentaria; i on els nostres alumnes van poder entrevistar-se amb el Vicepresident Oriol Junqueras i Vies.

20161130_141911

Mira el vídeo complert de la visita: