Aquest divendres 23 de març fes-te amb la teva CANDELA i col•labora en la lluita contra el càncer infantil!!!

Aquest divendres 23 de març els alumnes de 4t de la matèria d’economia vendran POLSERES CANDELA que han elaborat amb l’ajuda de tots els alumnes de 2n d’ESO per recaptar diners per a la recerca contra el càncer infantil.

Si voleu conèixer la història de la Candela mireu aquest vídeo: Les polseres de la Candela

Tothom que vulgui podrà comprar-les als diferents punts de venda que hi haurà al centre aquell dia. A més a més, sortirem a vendre-les al poble, a la plaça Xic Mateu, de 11:35 a 12:30 i de 13:35 a 14:30 perquè qualsevol persona que vulgui també les pugui comprar.

El preu de venda serà de 3€ i tota la recaptació es donarà íntegrament a l’Obra Social de Sant Joan de Déu per a la investigació del càncer infantil.

Cada any, es diagnostiquen a Espanya 1.400 casos nous de tumors malignes en nens. A més, és la primera causa de mort per malaltia fins als 14 anys d’edat. El monstre més covard

Ajuda’ns a derrotar el monstre més covard!

Aquest divendres fes-te amb la teva CANDELA i col•labora en la lluita contra el càncer infantil!!!