MOVE ON UP, Servei comunitari

“MOVE ON UP” és un projecte d’Aprenentatge Servei on els aprenents de 3r d’ESO fan un servei a la comunitat, mitjançant la implicació activa d’agents col·laboradors del municipi.

Amb aquest projecte volem garantir que els nostres alumnes experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.

La participació activa de l’alumnat en aquest servei, que es duu a terme en benefici de la comunitat, és la resposta a les necessitats socials emergents, a l’atenció de necessitats reals i sentides per la comunitat.

Volem ciutadanes i ciutadans qualificats, però també reflexius, capaços d’analitzar l’entorn en què viuen i de comprometre’s en la seva millora.

És, per tant, una acció educativa basada en l’experiència, la vivència i la construcció d’hàbits i valors.

Els agents col·laboradors del nostre municipi són els següents:

• Escola Colònia Güell
  • Escola Pla de les Vinyes
  • Llar d’Infants Municipal “Rojas Feliu”
  • La Klau
  • Centre de Recursos Juvenils Can Carletes