SHARING TO LEARN

Des del curs 2018-19 participem en el projecte d’Aprenentatge-Servei “sharing to learn” ha estat promogut pels Serveis Territorials d’Educació al Baix Llobregat, i té com a finalitat millorar l’oralitat en llengua anglesa de l’alumnat de primària i secundària, i d’afavorir l’intercanvi entre l’estudiant  de diferents etapes educatives.

L’alumnat voluntari de 4t d’ESO serà, durant tot el curs, el “Language Assistant” dels mestres d’anglès de les escoles de primària del municipi: Pla de les Vinyes i Colònia Güell.

“The Language assistant”  assistirà a les escoles de primària de 15:30-16:30h, un dia per setmana, acordat tenint en compte la disponibilitat de l’alumnat i demanda de les escoles, des de l’octubre al maig.