Oportunitats d’or

1. Les pel·lícules, documentals, etc. es visionen en versió original amb subtítols en català/castellà si és necessari.
  2. Tots els ordinadors que utilitza l’alumnat tenen el programari en anglès.
  3. Un grup d’alumnes de 3r participaran al concurs Mobile HistoryMap dels Mobile LearningAwards 2015. La finalitat del concurs és fomentar la georeferenciació d’elements patrimonials emblemàtics de Catalunya per part dels centres docents, mitjançant les tecnologies digitals i el programari específic d’aquest projecte. Nosaltres georeferenciarem “L’escola antiga de la Colònia Güell”.
  4.  Tot l’Alumnat de 3r està participant en el projecte “Connectingworlds” Connectant mons és una proposta educativa telemàtica que combina l’activitat a l’aula i el treball en xarxa entre alumnat de diferents realitats culturals, econòmiques i socials, en la qual participen centres de tot el món. Es treballa a través d’una plataforma telemàtica multilingüe en 8 llengües (italià, castellà, portuguès, anglès, francès, gallec, català i èuscar), en la qual s’interacciona i es treballa de manera cooperativa, organitzats en equips de treball de la mateixa franja d’edat. Nosaltres participem des de la matèria “Citizenship” I ho fem en anglès.
  5. Els nostres alumnes poden seleccionar optatives encaminades a la certificació oficial dels seus coneixements en llengua estrangera: Preparació al B1 a 4t ESO i Preparació al B2 a 1r de Batxillerat.
  6. Oferim la realització de les gestions perquè els nostres alumnes es presentin a les proves oficials B1/B2 d’anglès i A2 d’alemany.