Notícies del lloc

Enquesta lingüística alumnat 2018-2019
de Núria Masclans - jueves, 15 de noviembre de 2018, 11:10

Benvolgudes alumnes i benvolguts alumnes,

Com cada curs passem les enquestes lingüístiques de l'alumnat per tal de saber l'ús de les llengües en el nostre centre.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Enquesta lingüística

Dades actualitzades
de Núria Masclans - viernes, 28 de septiembre de 2018, 19:28

El traspàs al curs 2018-19 ja està fet. També hem fet l’alta a l’alumnat nou de 1r d’ESO i de la resta de nivells.

Les contrasenyes us les passaran (el professorat de tecnologia) durant la setmana vinent.

Aquells que ja éreu alumnes del Montpedrós podeu fer servir la mateixa contrasenya del curs ...

Ver el resto del tema
(107 palabras)
Enquestes curs 2017-2018
de Núria Masclans - lunes, 16 de abril de 2018, 09:59

Quan ja tenim en marxa el 3r trimestre us volem demanar un petit esforç:  que dediqueu 10 minuts del vostre temps per tal de donar resposta a les enquestes que ara us presentem.

Pel que fa a l’enquesta general, és molt important que l’alumnat del nostre institut que comença i acaba una etapa, tingui la possibilitat de fer una reflexió sobre els projectes i algunes de les activitats de l’actual curs 2017-18.

Enquesta General

En relació a l’enquesta lingüística només es passa a l’alumnat de 1r ja que la resta de grups l’han feta en cursos anteriors.

Enquesta lingüística