Ara som “Institut Escola Sant Quintí de Mediona”!

Esteu veient la web de l’antic Institut Vall del Mediona. Ara som l’Institut Escola Sant Quintí de Mediona i tenim una nova web. Si el navegador no us hi redirigeix, seguiu aquest enllaç: https://agora.xtec.cat/iesantquinti.

Institut Escola Sant Quintí de Mediona

Sereu redirigits al nou lloc en 5 segons. Si voleu seguir visitant l’antiga web de l’institut, feu clic aquí per cancel·lar la redirecció.

Textos d’opinió

Al mes de maig-juny a la classe de català 4t d’ESO hem treballat els diferents textos d’opinió, escrits, en imatge i audiovisuals, i fruit d’aquest treball han fet entre d’altres uns treballs de denúncia dels quals en pengem una mostra.

Viatge fi de curs a Berlín

Els alumnes de 4t d’ESO s’han acomiadat d’un final d’etapa amb un viatge a Berlín. Han gaudit de moltes aventures i han conegut molts indrets. Ha estat una experiència inoblidable. De segur que en vindran més!

Dona sang, dona vida

L’alumnat de 3r d’ESO ha participat en una campanya per promocionar la donació de sang. Aquesta activitat està integrada en el servei comunitari de l’institut. La campanya ha culminat en una jornada de donació de sang al centre.

Educació física al carrer

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO hem sortit al carrer a practicar esport. Hem fet diversos jocs i activitats esportives. Ha estat molt sa i divertit.

Visitem Santes Creus

El alumnes de 4t d’ESO hem anat fins al Monestir cistercenc de Santes Creus. Allí hem après molt sobre la vida dels monjos i sobre l’arquitectura del monestir.

Projecte de casetes per a gats ferals

L’associació Vilanimals es dedica a tenir cura de les colònies de gats per a tenir-los en condicions sanitàries òptimes. Els alumnes de 4t d’ESO hi han col·laborat fent dues casetes per a instal·lar-les. Una a Sant Joan de Mediona i l’altra a Sant Quintí de Mediona.

Llegeix més»

Les Deus 2019

Tots els 1rs hem anat a les Deus de Sant Quintí de Mediona a gaudir d’un dia d’aventura i emocions.

Xerrada de fotoperiodisme a càrrec de Mario Valverde

A l’aula de 4t d’ESO hem treballat els textos d’opinió escrits i visulas. Per reblar-ho, hem comptat amb la presència d’en Mario Valverde que ens ha fet una xerrada sobre periodisme ètic. Ens ha parlat de la importància de les imatges en situacions de conflicte… Llegeix més»

Visitem la UAB

Els alumnes de 4t d’ESO visiten el campus de la Universitat Autònoma de Barcelona. Hem fet un recorregut per totes les facultats i ens han fet una xerrada d’orientació universitària.

Dia de la dona 2019

Un grup d’alumnes de 4t d’ESO ha treballat i reflexionat sobre el dia de la dona. Han impulsat un manifest adequat a la seva edat i tothom que ho ha volgut s’ha penjat un llacet. S’ha fet la lectura del manifest davant el mural fet… Llegeix més»

La Lliga de debat

Dos equips formats per alumnes de 4t d’ESO han participat en sengles lligues de debat. Les lligues de debat han estat organitzades per la universitat Pompeu Fabra. La primera a Mataró on el nostre equip va obtenir una més que merescuda segona posició. Els nostres… Llegeix més»