L’INSTITUT ROMANDRÀ TANCAT A CAUSA DEL CORONAVIRUS o COVID-19

S’informa a tota la comunitat educativa de l’Institut Martí Dot que el Departament d’Educació, seguint les instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de MODIFICAR el període de confinament de la població. El tancament s’allarga del divendres, 13 de març sense data de tornada, a tots els centres educatius de Catalunya. Per tant, han quedat suspeses les classes presencials al centre i totes les activitats extraescolars. L’Institut Martí Dot, en conseqüència, romandrà tancat durant tot aquest període. Caldrà estar atent a la concreció del final del termini de confinament per part del Departament d’Educació.
Cal seguir les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut (http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus) o Protecció Civil (https://interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/proteccio_civil
Publicarem qualsevol nova informació en aquesta web.
Atendrem qualsevol dubte, aclariment o necessitat d’informació mitjançant el correu electrònic info@insmartidot.cat
Agraïm la vostra comprensió.
La Direcció

CARTA A LES FAMÍLIES

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

CERTIFICAT AUTORESPONSABLE DE DESPLAÇAMENT EN EL MARC DE LA CRISI SANITÀRIA PER CORONAVIRUS

És recomanable per circular per les vies públiques a partir de dilluns, 23 març 2020.
Aquí us el podeu descarregar:   CERTIFICAT EN LÍNIA    PDF   PREGUNTES FREQÜENTS

NOVES DATES DE LA SELECTIVITAT (PAU) I  PAP 2020

Les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) en convocatòria ordinària tindran lloc els dies 7, 8 i 9 de juliol 2020. Encara no hi ha fixada la data de la convocatòria extraordinària (setembre). Per tal de no perjudicar els alumnes, es flexibilitzarà l’opcionalitat de les proves.  En aquest enllaç trobareu explicitats els acords del CIC del dia 31 març 2020.
Les Proves d’Aptitut Personal (PAP) que cal fer per accedir a Magisteri es faran el dia 19 de juny 2020. Encara no hi ha fixada la data de la convocatòria extraordinària (setembre).

(Aquestes dates es mantindran sempre que la situació provocada pel coronavirus ho pemeti)

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

RECURSOS IOC

El Departament d’Educació, a causa de la situació actual d’excepcionalitat pels efectes del COVID-19 i mentre duri el tancament dels centres educatius, posa a disposició de qui en vulgui fer ús els continguts i recursos educatius de l’Institut Obert de Catalunya (IOC)   ENLLAÇ