Acte inaugural de les III Jornades pedagògiques gastronòmiques

Avui dilluns han començat les nostres III Jornades pedagògiques de gastronomia. Hem començat a les 09:00 amb l’acte inaugural. Hem comptat amb la presència del director dels Serveis Territorials del Departament d’Educació al Baix Llobregat, en Francesc Ballester, de l’inspector en cap en Miquel Busom i de la directora adjunta, Carme Ortonoves. En el seu discurs inaugural, tant el director dels Serveis Territorials, Sr Miquel Busom com la directora del nostre centre, Montse Garrabou, s’han dirigit als alumnes, amb unes xerrades motivacionals als alumnes i d’agraïment als organitzadors. Seguidament han començat les activitats programades en el dia.