4t ESO: Gisela Juliachs i Nàstia Mas finalistes del concurs Oratoga

Les alumnes de 4t B Nàstia Mas i Gisela Juliachs ens van delectar amb la seva oratòria el passat 25 d’abril a la gran final del concurs Oratoga, celebrada a la sala Paranimf de la Universitat de Barcelona.

Amdues van destacar per l’originalitat i la força del seus discursos: la Nàstia va defensar el dret a decidir dels joves en una societat gestionada pels adults i la Gisela ens va fer reflexionar sobre el consumisme i les falses necessitats creades a Occident.

La seva eloqüència i do de la paraula van captivar l’audiència que les va saber recompensar amb càlides ovacions. Més de quaranta alumnes de l’institut, professors, la directora del Martí Dot -Sra. Montserrat Garrabou-, l’alcalde de Sant Feliu de Llobregat -el Sr. Jordi San José- i la regidora d’educació -Sra. Mireia Aldana- van vibrar i animar amb fervor les nostres finalistes. Tot i no rebre cap premi, des de l’institut volem mostrar el nostre orgull i felicitar-les pel seu esforç, constància i ganes de superació! Sens dubte, sou les nostres grans guanyadores!!