2n Batxillerat: Patricia Gómez, premi a “l’originalitat i millor exposició” al XII Fòrum de Treballs de Recerca de Batxillerat

Donem l’enhorabona a la Patricia Gómez, alumna de 2n de Batxillerat del nostre centre, que va ser seleccionada per representar-nos al XII  Fòrum de treballs de recerca de Batxillerat, organitzat pel CRP del Baix Llobregat.  El dia 25 d’abril  durant tota la tarda vam assistir a l’acte que va tenir lloc a la Sala Gòtica de l’ajuntament de Molins de rei, en què la Patricia va exposar sintèticament la seva investigació i les conclusions del seu treball de recerca titulat ” Reflexions sobre l’eutanàsia i estudi d’opinió a l’institut Marti i Dot”, tutoritzat per la professora Anabel Mejuto.

En aquest XII Forum de treballs de recerca de batxillerat els deu treballs seleccionats van ser exposats i defensats pels seus autors,davant d’un públic format per alumnes, pares, professors, directors i directores d’instituts, inspectors  i diversos regidors i regidores d’educació de la nostra comarca.  En finalitzar les seves exposicions tres dels treballs van ser premiats. La Patricia va ser premiada amb una d’aquestes tres mencions en concret va rebre la menció a “l’originalitat i millor exposició”.