1r Batxillerat. Club de lectura “La epidemia de la primavera”

Els alumnes de 1r de batxillerat participen en un club de lectura dirigit per Empar Fernández, professora d’història del nostre centre i novelista. Al club, els alumnes tenen el privilegi de llegir, comentar i analitzar l’última obra de l’Empar Fernández, “La epidemia de la primavera”.

La novel·la, ambientada en l’any 1918 i la Primera Guerra Mundial, narra amb gran detall tant els fets històrics com la relació d’amor entre Gracia Ballesteros i Carter Irvine, un jove americà allistat com a voluntari per lluitar al vell continent.