Reunions amb les famílies d’inici de curs

A causa de la pandèmia aquest setembre les reunions d’inici de curs es faran mitjançant videoconferència abans del començament de les classes:

Dimecres 9

18:30 Reunió  de pares i mares de l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat

Dijous 10

18:30 Reunió de pares i mares de l’alumnat de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO

Cada tutor/a farà una reunió telemàtica amb els pares i mares de l’alumnat de la seva tutoria. Publicarem la convocatòria i l’enllaç d’accés a la reunió a la pàgina web del centre. Si no teniu un  usuari de google (@gmail.com, @xtec.cat,@insllanca.cat) no podreu accedir a la reunió.

Desitgem que, malgrat tot, aquest curs es desenvolupi amb una certa normalitat. Amb l’ajuda de les famílies, l’alumnat i la resta de la comunitat educativa segur que ho aconseguim!