Places per a treballadors al CFGM Olis d’oliva i vins

Aquest curs obrim places per formar-se en assignatures o disciplines soltes del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’olis d’oliva i vins. L’objectiu és que les puguin cursar qualsevol treballador/a o persona interessada del sector vitícola, enològic i oleic. I per això posem a disposició dels treballadors del sector una sèrie de Mòduls Formatius (MP) i Unitats Formatives (UF) que desenvolupen de forma teòrica i pràctica les principals matèries del sector.

Aquestes matèries s’imparteixen al Celler-Escola de l’antiga casa Martínez Lozano de l’Institut de Llançà i es desenvoluparan dins el curs acadèmic 2019-2020 en horari de matins (de 8.15h a 14.45h, l’horari dependrà del MP escollit).

La durada de cada Mòdul Formatiu i Unitat Formativa està lligada al currículum del Cicle Formatiu. Us adjuntem l’oferta de Mòduls Formatius i Unitats formatives que podeu triar i la durada de cadascuna.

L’inici del curs serà al setembre, però dependrà de cada assignatura el moment exacte d’inici d’aquesta.

A partir del 12 de setembre es durà a terme el període de matrícula.

Requisits: Certificat d’ESO o prova d’accés per majors de 17 anys o BUP.

Per a la inscripció o per obtenir més informació, podeu contactar a:

Institut de Llançà: 9720121416

aamat7@xtec.cat – Albert Amat

ngarci62@xtec.cat – Núria Garcia.

Una cordial salutació,

Equip Docent del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’olis d’oliva i vins de Llançà.