L’Aula d’Acollida visita l’Oficina de Turisme de Llançà i la Torre Romànica

Els alumnes de l’Aula d’Acollida han visitat l’Oficina de Turisme de Llançà. L’Àrea de Turisme els ha informat del funcionament del servei i de les activitats de descoberta del territori que organitzen durant tot l’any. L’alumnat ha demanat informació sobre les platges, les rutes de senderisme i en BTT, els itineraris submarins, transport i patrimoni cultural, entre d’altres. Després han visitat la Torre Romànica, ubicada a la Plaça Major de Llançà, i han participat al joc de Descoberta del Patrimoni de Llançà.