Apadrinament Sharmila

Del 2 al 18 de desembre, els alumnes de 2n d’ESO han portat a terme la campanya d’apadrinament de la Sharmila, una nena índia de la regió d’Andhra Pradesh, una de les zones més pobres del seu país. Durant la campanya al centre, hem decorat el nostre arbre de Nadal solidari amb els ornaments i els desitjos de totes aquelles persones que han volgut col·laborar donant un euro per la Sharmila. A més, el dimecres 18 de desembre un grup d’alumnes de 2n va anar al mercat i pels carrers de la vila de Llançà a difondre la campanya i demanar la col·laboració dels veïns del poble. S’han recaptat 294,14 euros que es destinaran a l’apadrinament a través de la Fundació Vicente Ferrer. Moltes gràcies a tots els qui hi heu participat!!