Activitat de la Comissió Ambiental. Recull de receptes de cuina “vegana”

Durant el tercer trimestre que hem fet des de casa, amb els/les alumnes de 1r de Batxillerat, a la matèria de Ciències del Món Contemporani, hem treballat sobre els efectes sobre l’actual Crisi Climàtica que té la ramaderia intensiva i el consum excessiu de carn en algunes regions del món, i hem estat analitzant les conseqüències d’aquest tipus de ramaderia i com afecten la salut del planeta.
Els i les alumnes van fer les seves reflexions sobre aquest tema i van buscar i van cuinar receptes sense fer servir aliments d’origen animal.
Hem recollit totes les receptes que van enviar els i les alumnes i hem fet el llibret que ara us presentem, per si us agrada cuinar i voleu noves idees, i sobretot per anar descobrint noves maneres de cuinar sense productes d’origen animal.
Esperem que us agradi.
Alumnes de 1r de Batxillerat i Comissió ambiental