Proves per a l’obtenció del títol de Graduat en ESO

ENLLAÇ A LA CARPETA DE DOCUMENTACIÓ

El període d’inscripció és del 3 al 14 de febrer de 2020.

Després, entre el 17 i el 21 de febrer de 2020, es penjarà al tauler d’anuncis del centre la llista d’admesos i/o exclosos, així com el calendari de les proves (seran durant el mes de març, ja s’especificarà els dies), i hi haurà els dies 24, 25 i 26 per a fer reclamacions a les llistes si és el cas.

Un cop establerts els dies de les proves, es posarà també el calendari de publicació de les actes i el termini de reclamacions.

Els tres requisits que han de reunir els alumnes per poder presentar-se a aquestes proves l’any 2020 són:

1. Haver finalitzat l’ESO l’any 2018 o 2019.
  2. Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2020. També hi pot concórrer l’alumne/a que faci els 17 anys l’any 2020 sempre que compleixi alguna de les condicions següents:

– Tenir un contracte laboral que l’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.

– Trobar-se en procés d’obtenció d’un permís de treball (alumnat estranger).

– Ser esportista d’alt rendiment.

1. Haver cursat l’ESO (el 4t curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries suspeses.

En aplicació d’aquests requisits, queden exclosos de les proves els alumnes inscrits per repetir 4t d’ESO en el present curs 2019-2020. En canvi, hi poden concórrer els alumnes que estan matriculats a ensenyaments d’adults o a l’Institut Obert de Catalunya, sempre que compleixin els tres requisits abans esmentats.