Accions del dia de la vaga mundial contra l’emergència climàtica

El divendres 27 de setembre, alumnes i professores de l’institut vam adherir-nos a les protestes mundials contra l’emergència climàtica, fent diverses accions:

Els i les alumnes  de 1 ESO, aprofitant  que anaven d’excursió a Port de la Selva caminant, van fer una recollida d’escombraries pel camí de ronda.

Els nois i noies de 2 ESO van fer una acció conjunta al pati, escrivint un S.O.S. per la Terra amb els seus cossos.

Els nois i noies de 3 ESO van fer una acció simbòlica amb els esquelets del laboratori.