Apliquem el mètode científic per estudiar la densitat de l’aigua

Els alumnes de 1r d’ESO, dins del tema “La Hidrosfera”, estudien els factors que influeixen en la densitat de l’aigua i realitzen diversos experiments aplicant pas per pas el mètode científic.

Com influeix la temperatura en la densitat del l’aigua líquida? És diferent la densitat de l’aigua salada del mar que de l’aigua dolça dels rius?

Aquests vídeos s’han presentat al concurs X(p)rimenta   que premia els millors vídeos científics fets per alumnes de Primària, ESO o Batxillerat i Cicles Formatius. Trobareu tota la informació aquí:  http://www.recercaenaccio.cat/noticies/oberta-una-nova-edicio-dxprimenta-3/
La iniciativa X(p)rimenta proposa fer un experiment científic i filmar-lo en un vídeo de menys de 3 minuts.  Els millors gaudiran d’un premi  i poden incorporar-se a la Base de Dades d’experiments del portal , que a hores d’ara compta ja amb 135 experiments de tota mena.

X(p)rimenta 2016 és una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i de l’Associació Catalana de Comunicació Científica, i compta amb el patrocini del Grup SERHS.