PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021 PELS ALUMNES QUE COMENÇARAN 1r D’ESO

Del 13 al 22 de maig preinscripció telemàtica (PREFERENT)

Es recomana fer la preinscripció de manera telemàtica, per poder fer-la:

1. Podeu accedir a l’aplicatiu per realitzar la sol·licitud online en AQUEST ENLLAÇ. El formulari generarà un resguard.
2. S’ha d’enviar un correu electrònic al centre demanat en primera opció. El correu electrònic de l’Institut La Serra és aquest: a8074410@xtec.cat.
3. Aquest correu electrònic haurà d’incloure:

• El resguard de la sol·licitud, generat al formulari informàtic.
    • La documentació, escanejada o fotografiada. La documentació imprescindible que s’ha d’enviar és:
        • DNI d’un tutor legal (qui fa la sol·licitud), si és possible, dels dos tutors.
        • En el cas d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen, la resta d’estrangers, NIE o passaport.
        • DNI de l’alumne o l’alumna.
        • Llibre de família (totes les pàgines).

Documentació complementària:

• Targeta sanitària.
        • Carnet de vacunació.
        • Renda anual de la unitat familiar: quan el pare o mare o tutor o tutora siguin beneficiaris de l’ajut de la renda garantida de ciutadania.
        • Discapacitat de l’alumne/a, pare o mare, tutor o tutora, o germans.
        • Carnet de família nombrosa o monoparental.

Podeu fer arribar els vostres dubtes o consultes a l’adreça a8074410@xtec.cat o trucar al telèfon 631 886 404 en el següent horari:

• De dilluns a divendres de 10 a 13h.
        • Dimarts i dijous de 16 a 18h.

Us recordem que per enviar el resguard de la sol.licitud telemàtica i la documentació s’ha d’enviar al correu del centre a8074410@xtec.cat.

Del 19 al 22 de maig (preinscripció presencial només amb cita prèvia)

Cal demanar cita prèvia a l’adreça  a8074410@xtec.cat o al telèfon del centre 631 886 404 en el següent horari:

• De dilluns a divendres de 10 a 13h.
        • Dimarts i dijous de 16 a 18h.

Per formalitzar la preinscripció cal portar la següent documentació fotocopiada (AL CENTRE NO ES FARAN FOTOCOPIES)La documentació imprescindible que heu de portar:

• DNI de l’alumne o l’alumna.
        • Llibre de família (totes les pàgines).

Documentació complementària:

• Targeta sanitària.
        • Carnet de vacunació.
        • Discapacitat de l’alumne/a, pare o mare, tutor o tutora, o germans.
        • Carnet de família nombrosa o monoparental.

En les dates indicades, podeu fer la consulta en el calendari http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/calendari/, en aquest enllaç es pot consultar totes les dates de les diferents fases del procés de preinscripció.