Taquilles – Curs acadèmic 2021-2022

El proper curs 2021-2022 els alumnes, d’acord amb les seves famílies i de manera anàloga als darrers anys, tindran la possibilitat de gaudir de taquilles de lloguer a l’Institut de l’Arboç. L’empresa que les instal·larà i les mantindrà serà Taquicel.

Taquicel ha confirmat el preu:

• Preu lloguer d’una taquilla/any: 47,70 euros (IVA inclòs).
  • Retorn de 10 euros per taquilla per als socis de l’AMPA (el preu final dels socis de l’AMPA és 37,70€).

Algunes de les condicions per fer-ne ús són:

• Estar matriculat en algun nivell educatiu de l’Institut de l’Arboç.
  • Haver manifestat la voluntat de voler disposar d’una taquilla i pagat l’import amb el codi de barres (accés al document per fer el pagament).
  • L’obertura/tancament de la taquilla funciona amb una combinació numèrica. Un/a professor/a serà qui s’encarregarà a principi de curs de facilitar, de manera confidencial, a cada alumne la seva combinació.
  • La taquilla té per objectiu que els alumnes hi puguin deixar llibres i material escolar.
  • L’AMPA i el centre no es fan responsables dels objectes perduts o desapareguts de les taquilles.

Aquest preu és per al període que va des del moment de començar a fer-ne ús (previst per al setembre de 2021) fins al 30 de juny de 2022. El preu inclou el manteniment de la taquilla per part de Taquicel. El 30 de juny cal deixar la taquilla buida atès que Taquicel farà manteniment i neteja de les taquilles el juliol.

Ni el centre ni l’AMPA rebem ni un cèntim de benefici d’aquesta operació. Taquicel cobra 47,7 euros per taquilla (IVA inclòs) i això és exactament el preu del lloguer anual d’una taquilla. L’únic motiu que ens porta a aquesta iniciativa és facilitar que els alumnes puguin deixar llibres i material escolar en el centre quan els calgui.

TERMINI PER FER EL PAGAMENT: 17 DE SETEMBRE DE 2021