Activitats extraescolars 2021-2022

A partir del dilluns 18 d’octubre de 2021 començaran les activitats extraescolars organitzades amb la col·laboració de l’AMPA, que es duran a terme els dilluns, dimarts, dimecres i dijous, per la tarda, fins el dijous 26 de maig de 2022.

Si esteu interessats en què el vostre fill/filla participi en alguna extraescolar cal que cal que complimenteu el full de petició d’extraescolars i el lliureu a la secretaria de l’institut abans del dia 13 d’octubre de 2021.

L’oferta d’activitats extraescolars és la següent:

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS DEL CURS 2021-2022
  • DILLUNS TARDA.

• ENGLISH COMMUNICATION (16-18h).
    • BIBLIOTECA (15:45-16:45h).
  • DIMARTS TARDA.

• BÀDMINTON (16-17h).
    • TALLER DE ROBÒTICA (16-17h).
  • DIMECRES TARDA.

• FUTBOL SALA (16-17h).
    • CLUB DE LECTURA (17-18h).
  • DIJOUS TARDA.

• ESTUDI ASSISTIT (16-17h).

DESCRIPCIÓ DE LES ACTIVITATS

ENGLISH COMMUNICATION

Aquesta activitat extraescolar està dirigida a tot aquell alumne, des de 2n d’ESO fins 2n de batxillerat, que vulgui potenciar la comunicació oral en llengua anglesa. L’activitat es realitzarà en l’Institut de l’Arboç els dilluns per la tarda.

BIBLIOTECA

L’Institut de l’Arboç obrirà la biblioteca, sota la supervisió d’una professora, un dia per la tarda. Si teniu previst venir a estudiar i treballar a la biblioteca cal que us inscriviu a l’activitat atès que la capacitat d’assistents és  limitada.

BÀDMINTON

Té com a objectiu principal ensenyar les tècniques bàsiques d’aquests esports, tot aprenent les normes i les regles del joc a través de la pràctica, la qual s’orientarà com una manera de gaudir del temps de lleure. Aquests esports el poden practicar conjuntament nois i noies. Hi ha la possibilitat de participar en els Jocs Esportius Escolars de Catalunya.

TALLER DE ROBÒTICA

T’agrada el món de la programació i dels robots? Has realitzat alguna activitat relacionada amb els robots i t’ha agradat? No en saps i vols aprendre’n? Ara tens l’oportunitat d’aprendre’n per saber interactuar amb el món físic programant un robot que segueixi les ordres que li donem.

FUTBOL SALA

Té com a objectiu principal ensenyar les tècniques bàsiques d’aquest esport, tot aprenent les normes i les regles del joc a través de la pràctica, la qual s’orientarà com una manera de gaudir del temps de lleure. Aquest esport el poden practicar conjuntament nois i noies.

CLUB DE LECTURA

El club de lectura és un espai de tertúlia i debat a l’entorn d’una lectura, en què un grup de persones s’organitza per llegir el mateix llibre i reunir-se un dia a la biblioteca per comentar el llibre. Els llibres triats tenen la versió cinematogràfica per fer la comparativa i crear més temes de debat. Es tracta d’una activitat que reuneix persones amb una finalitat comú: el gust per la conversa i la lectura.

ESTUDI ASSISTIT

L’estudi assistit és un suport per als alumnes per a que puguin realitzar millor les seves tasques acadèmiques. Dijous a la tarda podran tenir una persona que els orientarà i els ajudarà en els deures, treballs, etc.