Servei Comunitari

El servei comunitari s’aplica a l’alumnat de 3r d’ESO amb la finalitat de garantir que els estudiants experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.
Aquest projecte  respon a la idea que l’educació és una eina de millora proj_serveisocial, orientada a formar éssers complerts, amb una dimensió tant intel·lectual com humana i moral.
El nostre alumnat realitza intercanvi generacional, apropant-se a col·lectius de gent gran per facilitar l’intercanvi de coneixements, sabers i habilitats. També fan acompanyament i suport a l’escolarització tot fent reforç de lectoescriptura dels petits de les escoles més properes o col·laborant-hi a les biblioteques.