Ja tenim els Boc’n Roll’s per haver participat en la iniciativa ‘I tu què fas a l’escola per reduir residus’

Aquesta setmana, el grup de 1r B ha rebut la seva recompensa per haver participat en la iniciativa “I tu què fas a l’escola per reduir residus” organitzat pel Consorci de Residus del Vallès Occidental.  Es tracta d’un embolcall per l’esmorzar. que els permetrà reduir residus ja que evitaran el paper d’alumini, de plàstic o altres embolcalls d’un sol ús per a portar el seu esmorzar a l’institut.

Més avall trobareu el treball que ha presentat i a l’enllaç les propostes dels altres centres. En tots ells, hi  trobareu propostes per a donar valor a les deixalles que produïm cada dia. La nostra ha estat fer un hort amb pneumàtics de cotxe i ampolles de plàstic.

Canal a Youtube de Residus Vallès

Consulteu la notícia a Rubitv.cat