Convocatòria d’ajuts per a alumnes del trasport urbà del curs 2016-17 ( 4t ESO i postobligatòris ): informacions prèvies

L’Ajuntament preveu obrir la convocatòria d’ajuts per a alumnes usuaris del transport urbà del curs 2016-2017 la primera quinza del mes setembre.

L’ajut serà d’un màxim de 100€ i serà proporcional al nombre de targestes d’estudiant de Rubi Bus presentades.

Recodeu que és important conservar els originals de les targetes d’estudiant que heu utilitzat així com el carnet d’estudiant de l’Ins J.V. Foix perquè els haureu de presentar quan s’obri el període de sol·licitud.

Ens informen que les condicions dels sol·licitants i la documentació a presentar serà la mateixa que la del curs passat. Podeu consultar la referida al curs 2015-2016 :http://agora.xtec.cat/insjvfoix/general/lajuntament-publica-la-convocatoria-dajuts-per-lalumnat-de-4t-deso-i-ensenyaments-postobligatoris-usuari-del-transport-urba-curs-2015-2016/

Quan es comuniquin les dates oficials  de la convocatòria, les publicarem en aquesta web.

1. María

Buenas tardes, agradecería información de si ya han salido la ayuda de transporte urbano 2017/18 .Un saludo.