Serveis digitals: GSuite, Moodle i Infoself

Informació sobre la gestió dels serveis digitals al nostre centre:

Correu GSuite (només alumnes i docents)

Moodle (només alumnes i docents)

Infoself (només famílies i docents)

Llista de distribució de correu electrònic

Podeu seguir-nos a les xarxes socials Twitter i Telegram. En aquesta darrera, podeu rebre les actualitzacions de les notícies que apareixen a la nostra web, de manera automàtica, subscrivint-vos al nostre canal (seguiu les instruccions en l’enllaç).

Procediment per a realitzar canvi de correu electrònic

En el procés de matrícula, s’aconsella que cada pare i mare informin d’un correu electrònic personal per a cada un d’ells. És important que mantingueu actualitzat el vostre correu electrònic. Us servirà per rebre comunicacions per part nostra i com a eina de recuperació de les dades d’accés a Infoself.

En cas que volgueu canviar el vostre correu electrònic informat a la matrícula, teniu dos possiblitats:

-presencialment a la Secretaria del centre, presentant DNI i omplint una sol·licitud genèrica

-telemàticament, emplenant el següent formulari (demana fotografia del vostre DNI, anvers i revers i és necessari un tenir un compte Gmail)