Els alumnes de 4ESO C participen al Concurs Joves i Mobilitat que organitza el RACC i la Generalitat de Catalunya

Els alumnes de 4 d’ESO C del nostre institut s’han presentat al concurs Joves i Mobilitat,  que un any més ofereix el RACC juntament amb la Generalitat de Catalunya.

Els alumnes han presentat diferents treballs en les tres modalitats del concurs: article d’opinió, anunci gràfic i vídeo-relat.

Aquest és un concurs adreçat a nois i noies de 13 a 17 anys d’arreu de Catalunya. El concurs promou que els centres escolars treballin aspectes de mobilitat segura i sostenible. El seu objectiu principal és potenciar actituds que fomentin una nova forma de moure’s entre els joves.

En la 10a edició, el concurs Joves i Mobilitat, centra la seva temàtica en la mobilitat i el medi ambient, per fer reflexionar als més joves sobre els reptes de la mobilitat del segle XXI.

Us deixem links per veure els treballs i us mostrem els anuncis gràfics presentats.