L’Aula d’Acollida al projecte eTwinning “Colores de Hispanidad”

L’alumnat de l’Aula d’Acollida que cursa tercer i quart d’ESO està participant en el projecte eTwinning “Colores de Hispanidad”. Aquest és un projecte de col·laboració entre més de 800 alumnes i 28 docents de quatre països: Espanya, Itàlia, Polònia i Portugal.

Del nostre centre participen 16 alumnes nouvinguts/des d’origen hispanoamericà (Bolívia, Xile, Colòmbia, Equador, Perú i Argentina) i dues docents de llengües.

L’alumnat ja s’està familiaritzant amb la plataforma educativa eTwinning i ha fet les presentacions al PADLET, la creacio d’un AVATAR, la descripció al perfil d’alumne i comunicacions amb altres alumnes participants del projecte.

A partir del mes de gener col·laborarem específicament en les activitats de l’apartat “Fiestas” conjuntament amb dos instituts de Portugal i un de A Coruña.

Nosaltres hem desitjat a tothom “bones festes” en les diferents llengües que parlen alumnes del nostre institut.