Graci Rodríguez informa: L’optativa de Mediació visita el centre de dia Sant Jordi

El passat mes de febrer, els alumnes de l’optativa de Mediació van anar de visita al Centre de Dia Sant Jordi d’Igualada on van poder  conèixer alguns dels seus usuaris amb problemes d’alzheimer.

Una de les activitats realitzades va consistir en fer una enquesta sobre la música que els usuaris del centre escoltaven en la seva infància, ja que diuen que és de les últimes coses que la memòria oblida. També van cantar i van escoltar les músiques  que més els hi agradaven quan eren petits.

Els nois i noies de l’optativa de Mediació ens comenten que han trobat molt satisfactòria l’experiència i creuen que els usuaris del centre també. Hi tornarien a anar, ja que els veien feliços de poder tenir companyia . Els alumnes diuen que es van sentir molt còmodes i que tots els usuaris del centre eren molt amables i educats.