Esquiada 3ESO, per Naly Méndez i Ismael Reig

Els dies 28 i 29 de gener els alumnes de 3 d’ESO van marxar d’esquiada a La Masella. Primer vam parar a mig camí a esmorzar a una estació de servei, calia agafar forces per l’esquiada que ens esperava només arribar…El primer dia no va ser un dia molt bo, ja que estava nevant i feia bastant vent. Vam estar 4 hores esquiant amb 3 monitors que ens van dividir per grups, dels quals dos eren per la gent que no havia esquiat mai i un, per la gent que ja en sabia una mica.

A les 14:00 hores tocava menjar una mica per tornar-hi de nou,  però aquest cop teníem una hora lliure. A les quatre i mitja vam agafar l’autobús per anar a “La Bruna”, l’alberg on vam dormir, situat a uns 20 minuts de pistes. Va ser una casa acollidora on vam sopar i esmorzar molt bé. Va ser una nit interessant ?.

Al dia següent havíem d’estar en peu a les 7:30 ja que havíem d’esmorzar a les 7:50. Després vam fer les maletes i vam recollir l’habitació i de nou cap a la Masella per fer la última classe, que van ser 4 hores molt dures, sobretot per aquells que quasi no van dormir.

Va ser una molt bona experiència que alguns repetirem. Tornem a casa sent uns experts esquiadors.

Us deixem una foto dels alumnes de tercer després d’esquiar.