L’Institut Joan Mercader participa al Mercat de Tecnologia

Els dies 13 i 14 de Maig l’Institut Joan Mercader va participar al Mercat de Tecnologia 2021 de la UdL. Normalment. el Mercat de tecnologia és presencial i ofereix tallers, conferències i, també, la possibilitat d’exposar els projectes realitzats durant el curs. Aquest any, però, totes les activitats s’han dut a terme de forma virtual.

Enguany es va oferir un taller de “Motors mínims” a càrrec del Sr. Marc Boada al qual va assistir tot l’alumnat de 3er d’ESO i una conferència titulada “Com serà el temps quan sigueu pares i mares?” a càrrec del Sr. Tomàs Molina a la que van assistir l’alumnat de 2on d’ESO.

L’INS Joan Mercader també va participar en l’exposició de projectes. Es va presentar un projecte de 1er d’ESO i dos de 3er d’ESO.

La Lena Riba, el Yeray Silvestre, el Jan Combalia, l’Helga Graells i la Lucía Coca de 2on d’ESO van presentar un projecte transversal amb ciències realitzat a finals del curs anterior des de casa. El projecte tenia per objectiu realitzar un vídeo informant, conscienciant o anunciant un dels següents temes: Refugiats ambientals, Economia circular, Biodiversitat o Turisme Sostenible.