2BAT: Marta Cahner, premiada pel seu treball de recerca al FilCat.UB

L’alumna de Segon de Batxillerat de l’Institut Joan Mercader d’Igualada, Marta Cahner Riba, ha estat guardonada amb el tercer premi en la modalitat de llengua del Premi FilCat.UB en l’edició del 2020, pel seu treball de recerca “Estudi de l’estil de Mirall Trencat”. L’esmentada alumna rebrà per part de l’organització un val d’Abacus, un lot de llibres del Grup Promotor Santillana i el diploma acreditatiu del Premi. Per la seva banda, l’institut Joan Mercader rebrà un lot d’objectes de marxandatge de la Universitat de Barcelona, un lot de llibres i també un diploma acreditatiu.

Moltes felicitacions per la magnífica tasca de la Marta Cahner i també per la seva tutora del treball de recerca, la Mercè Badal.