Els alumnes de 1r de Batxillerat d’Arts escèniques estrenen Somnis de fama

Fa uns dies, tot just acabada la Mostra, l’alumnat de 1r de batxillerat d’Arts Escèniques, Música i Dansa va presentar el seu treball Somnis de Fama al Teatre de l’Ateneu, una feina multidisciplinària que havien preparat durant els últims mesos en les matèries pròpies de la modalitat.

Somnis de fama és el títol d’aquesta adaptació al català del musical Fama, que es va presentar el dia 10 d’abril al Teatre de l’Ateneu Igualadí. Un musical amb el qual els nostres alumnes van intentar plasmar les seves lluites, esforços, preocupacions i somnis… Les audicions, l’entrada a les classes, la rivalitat entre companys, l’amor i el drama. A dalt de l’escenari hi havia un grup de músics, un de ballarins clàssics i un de hip-hop i, és clar, els actors.

Cal destacar les acurades coreografies i els temes musicals, la il·luminació, així com les projeccions dutes a terme pel grup de 1r de Batxillerat de la matèria de Cultura audiovisual, que presentava creatives escenes on els protagonistes eren els mateixos actors.

Un públic fantàstic (tot l’alumnat de secundària del nostre institut) va gaudir de l’espectacle aplaudint les escenes més reeixides. Cal agrair el suport de tots els docents que d’una manera una altra van contribuir al projecte, de la direcció del centre, i del mateix teatre.