4ESO l’Aina i l’Elena finalistes al concurs del RACC: “Joves i mobilitat viària”.

Les alumnes de 4t B Aina Carrique i Elena Balici han resultat finalistes del concurs que organitza cada any el Reial Automòbil Club de Catalunya (RACC), sobre joves i mobilitat viària.

Aquesta és la 12ª edició d’aquest concurs que en aquesta ocasió es centra en la temàtica: Joves, mòbils i seguretat viària. Què fem?. Les alumnes finalistes hi participen amb un vídeo per a  Instagram en format d’anunci publicitari.

Han participat tots els alumnes de 4t en el marc de l’estudi del text publicitari, que es fa des de la matèria de Llengua castellana i literatura, amb anuncis gràfics, vídeos per a Instagram i projectes de millora de la seguretat viària.

El proper 17 de juny coneixerem els noms dels guanyadors, en una cerimònia d’entrega de premis que tindrà lloc a la seu del RACC a Barcelona.

Podeu veure el vídeo finalista: