Xavier Malpartida informa: Alumnes de l’institut participen a la VII Copa Cangur 2020

El dia 30 de gener, la Societat Catalana de Matemàtiques va organitzar la VII Copa Cangur 2020 que entre d’altres seus es va celebrar a l’Institut Pere Vives Vich d’Igualada. L’institut Joan Mercader va participar amb un equip format per tres alumnes de 3r i quatre de 2n d’ESO.

És un concurs presencial de resolució de problemes matemàtics per equips de centre. La prova consistia en solucionar 15 problemes de diferent dificultat en 60 minuts. La puntuació de cada problema va variant en funció del temps que s’està sense resoldre, la quantitat d’equips que l’han resolt i les errades dels contrincants.

En total participaven 23 equips de diferents escoles de l’Anoia. El nostre equip va quedar en la 4a posició i estem molt contents. Tot i que durant la prova vam passar molts nervis, és una experiència emocionant, intensa i divertida.

Els integrants de l’equip vam ser Jordi Armenteras, Ibrahim Benchakroun, Xavier Malpartida, Ramon Altarriba, Laia Arjona, Nasserdine el Baghdadi i Rita Marzak.

Us animem a tots a participar-hi!!

Xavier Malpartida, 3r d’ESO C