Setmana europea de la prevenció de residus

wp_20161123_10_52_53_pro

Aquesta setmana és la la ”Setmana europea de la prevenció de residus” i l’institut forma part d’una prova pilot.

Dimecres es va realitzar la primera acció. Es va recollir de forma selectiva els embolcalls dels esmorzar i es van pesar.

Divendres es tornarà a repetir l’acció, però questa vegada s’ha demanat a l’alumnat que intenti reduir o eliminar els embolcalls d’un sol ús.

Tenint en compte “la setmana europea de la prevenció de residus”, des de la matèria de socials l’alumnat de 3r d’ESO ha treballat el malbaratament alimentari i l’alumnat de 2n de batxillerat, a llengua castellana, ha aprofitat la temàtica del reciclatge per treballar el text argumentatiu. A més a més, cal destacar l’ajuda en la tasca sensibilitzadora realitzada des de les tutories.

Aquí teniu l’enllaç amb l’estadística realitzada per l’alumnat d’àmbits sobre l’ús d’embolcalls en l’esmorzar : Estadística embolcall esmorzar. També podeu consultar la presentació de sensibilització que l’alumnat d’àmbits ha fet per intentar reduir els residus que generem.

Gràcies a tothom per la vostra col·laboració!!!!.