L’ESCRIPTOR ÒSCAR VENDRELL ENS VISITA

El dijous 8 de juny, els alumnes de 2n ESO A vam rebre una visita molt especial: Òscar Vendrell, l’autor del llibre La nit dels zombis mutants, la lectura que hem fet enguany, ens va venir a veure. Què significar ser escriptor, què inspira una novel·la, i com n’és d’important la lectura i l’escriptura en la vida de tots plegats, van ser els eixos de la seva xerrada.

De la trobada, els alumnes volen destacar unes quantes idees del que els va explicar: «va començar a escriure perquè tenia necessitat d’explicar el que li passava, i va començar amb poemes, però aviat es va passar a la narrativa. Quan era com nosaltres, llegia sobretot còmics i la col·lecció Tria la teva aventura. Escriu sobre zombis en clau d’humor, els seus llibres són novel·les d’aventures, no de terror! Escriu per vocació, la literatura no li permet guanyar-se la vida, i ha de compaginar aquesta tasca amb la correcció de textos per a editorials i empreses de tot tipus. Ens va avançar que escriu una nova col·lecció de llibres, però no ens va poder explicar de què anaven (haurem d’esperar a l’octubre, mes en què es preveu que es començarà a publicar!)».

Com a colofó de la xerrada, l’Òscar Vendrell es va fer una foto amb tots nosaltres. Va ser una gran experiència!

foto mireia 3 foto mireia 2

foto mireia