Certamen de Lectura en veu alta. Classificats per la semifinal.

El passat divendres dia 24 de març, l’institut Joan Mercader va participar al XIII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i en el qual també hi col·labora el Departament d’Ensenyament.

Els quarts de final es van celebrar al Museu de la Pell d’Igualada, acte que van presentar i amenitzar amb actuacions l’alumnat del Batxillerat d’Arts Escèniques, música i dansa del nostre centre.

Els estudiants es van classificar per a les semifinals en totes les categories de secundària. Els següents alumnes van ser els participants: com a titular a la categoria de Timoners (Aula d’Acollida), Diego Armando de Luca Gómez; a la categoria de Corsaris (alumnes de primer cicle d’ESO), Laura Tolosa i, finalment, a la categoria de Tropa de Corsaris (alumnes de segon cicle d’ESO),Judit Robusté, David Malpartida i Marina Freixas. També volem fer una menció especial als suplents de cada categoria pel seu suport i la seva participació en aquesta activitat. Així doncs, gràcies a Noor Mazaan, Luna Sutil, Elena Bravo, Meritxell Comellas i Júlia Sánchez.

Per acabar, només dir que ens ho vam passar molt bé i que ens fa molta il·lusió formar part de les semifinals. Continuarem treballant per anar a l’acte que tindrà lloc el dilluns 8 de maig a l’Audiotri del CaixaForum a Barcelona i gaudirem de poder llegir en veu alta en un espai tan especial.foto-certamenfotofoooofff rrrrrddddd