Walid Allalou informa: celebrem el dia de l’arbre!

El Green Team (els voluntaris de l’escola verda) han plantat uns arbres al tercer pati de l’institut, concretament a la part dels horts.

Des de fa unes setmanes els representants d’escola verda van demanar als alumnes de les seves respectives classes que votessin un arbre de fulla caduca, un ametller o un cirerer. Finalment els arbres escollits varen ser dos ametllers i un cirerer.

L’objectiu d’aquesta activitat és ajudar al medi ambient. A més a més vam escollir arbres de fulla caduca perquè a l’hivern deixin passar el sol però a l’estiu facin ombra.

• L’ametller és un arbre que s’adapta a terrenys lleugers, secs i pedregosos i viu en zones de clima tebi, amb estius càlids i secs i hiverns suaus amb escasses gelades.
  • El cirerer és molt resistent al fred hivernal; no obstant això, prospera millor en àrees de freds limitats. No requereix grans quantitats d’aigua.

Finalmente também es va plantar una paulonia, un arbre asiàtic que té un creusement molt rapidement i que tampoc requerir regs abundants. A mes a més fa una bonica floració lila.

Esperem que durin molts anys i que puguem treure profit degustant els seus fruits.