Alumnes de l’IFE de l’Institut Milà i Fontanals, presenten aquest itinerari Formatiu al SIEI

L’alumnat de l’IFE de L’institut Milà i Fontanals d’Igualada ha vingut a presentar l’itinerari formatiu d’Auxiliar de vendes i atenció al públic, als alumnes del SIEI del nostre institut.

Els alumnes de l’IFE, on actualment hi ha un exalumne nostre, han explicat quins mòduls professionals estan cursant, com s’estudia i també han manifestat el bon ambient que s’ha generat en aquest primer any de formació. L’alumnat del SIEI , per la seva part, ha pogut conèixer una nova oportunitat acadèmica a tenir en compte per quan finalitzin la ESO.

Els itineraris formatius específics (IFE) s’adrecen a alumnes amb necessitats educatives especials, amb l’objectiu d’oferir atenció educativa, a l’etapa postobligatòria, i garantir una veritable inclusió social.

Des del SIEI valorem positivament la visita i la informació transmesa, esperant que aquest itinerari pugui ser una oportunitat més pels nostres joves i faciliti la transició a la vida adulta.