21 de febrer: Dia Internacional de les Llengües maternes

Aquest dijous 21 de febrer és el Dia Internacional de les Llengües Maternes i des de l’aula d’acollida hem fet el projecte “Aula d’acollida, la terra en petit”.
En el procés de creació del projecte els alumnes han cercat i enviat per correu electrònic una cançó en la seva llengua materna. També han explicat el motiu de la seva tria, han escrit una frase de la cançó i l’han traduïda al català.
El resultat l’hem reflectit en un pòster fet a través d’una aplicació anomenada Padlet on hi podreu arribar a través del codi QR que trobareu a la part inferior esquerra del pòster. Des de l’arxiu que s’obrirà podreu veure els vídeos penjats al YouTube de les cançons que han triat els alumnes i també alguns dels comentaris.
Per obrir l’arxiu feu clic a “enllaç” i cal que introduïu la contrasenya auladacollida.