Diumenge solidari a la Magic Line!

Aquest passat diumenge vam participar a la Magic Line! Una proposta de voluntariat vinculada a l’Hospital de Sant Joan de Déu i integrada dins de la Convocatòria Unificada de Programes del Consorci d’Educació de Barcelona. Una mobilització solidària per fomentar el compromís amb un… Llegeix més»

Maqueta d’una edificació medieval a Treball Globalitzat per Projectes (2n ESO)

A 2n d’ESO hem acabat el segon projecte de Treball Globalitzat que tractava sobre l’Arquitectura medieval. El producte final d’aquest projecte ha estat la creació d’una maqueta d’una edificació emblemàtica pròpia d’aquest període històric. Amb el treball combinat de les assignatures de Socials, Anglès i… Llegeix més»

Ens han visitat les escoles de Primària!

Durant aquestes dues darreres setmanes, l’alumnat de les escoles de Primària ens ha anat visitant per conèixer l’Institut de primera mà. L’antic alumnat de cadascuna d’aquestes escoles, que ara cursa 1r o 2n d’ESO al Dolors Aleu, els ha rebut i els ha acompanyat en… Llegeix més»