Embolcalls més sostenibles

Aquest any hem tornat a participar en el projecte “Embolcalls més Sostenibles” que coordina les Escoles + Sostenibles (abans Agenda 21 Escolar). Té com a objectiu conscienciar els nois i noies de la necessitat de reduir els embolcalls no reutlilitzables i sobretot el paper d’alumini amb que acostumem a embolicar els entrepans.

Els alumnes de la matèria d’Educació Ambiental de segon d’ESO han estat els encarregats de fer el seguiment d’aquest projecte. Ells s’han ocupat de fer la diagnosi dels diferents tipus de residus que generen els esmorzars i de repartir els embolcalls als alumnes de primer. A mitjans de curs es va lliurar als alumnes que ho van sol·licitar i que es van comprometre a fer-lo servir.